الأربعاء، 6 مايو 2020

حموبيكا

ظهرت الاسئله التي وجهتهتا ايناس الدغيدي فى برنامجها مع شيخ الحاره علي قناه القاهره والناس.
حيث رد حموبيكا علي سؤالها أن كان يقلد الفنان المصري محمد رمضان عبر نشر صور له بجانب سيارته حيث قال أنا مش بقلد حد وانا عندي عربيتين وجايبهم قسط وقبل م اشتري العربيتين كان عندي موتوسيكل.كما قال بيكا أن الغرور اكل شاكوش وبقي مش شايف حد في نفسه وشايف نفسه علطول نمبروان وانا مش بنفسن عليه ولا هنفسن عليه حتي لو نجح 100سنه قدام انا فرحان انه ناجح علشان حسيت اني عملت حاجه.كما قال إن بدايه نجاح شاكوش كانت من المشاركه في اغانيه وانا انتجتله حوالي 15اغنيه .
كما قال بدايه نجاح شاكوش من عندي وهو كان عنده من الجمهور5%قبل ما يغني معايا وصعب شاكوش يتنطط عليا علشان لحد عندى وخط احمر يتنطط علي اي حد الا انا وانا خط احمر بالنسبه له. 

0 تعليقات:

إرسال تعليق

الاشتراك في تعليقات الرسالة [Atom]

<< الصفحة الرئيسية